Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Yumaklı: “Tarımda Tam Bağımsız Bir Türkiye’yi Güçlendirmek, En Büyük Sorumluluğumuzdur”

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, üreticilerin daima yanında olduklarını

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, üreticilerin daima yanında olduklarını belirterek, “Çiftçimizin emeğini korumak, verimliliği artırmak ve tarımda tam bağımsız bir Türkiye’yi güçlendirmek, en büyük sorumluluğumuzdur.” ifadesini kullandı.

Bakan Yumaklı, “14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü” münasebetiyle bir mesaj yayınladı.

Yol arkadaşlıklarının toprağın bereketinde ve çiftçinin alın terinde başladığını vurgulayan Yumaklı, topraklara düşen her emeğin, geleceği, sofraları ve yarınları büyüttüğünü bildirdi.

Yumaklı, tohumun umutla toprağa bırakıldığı ilk andan hasadın bereketle toplandığı güne kadar üreticilerin daima yanında olduklarının altını çizerek, şunları kaydetti:

“Çiftçimizin emeğini korumak, verimliliği artırmak ve tarımda tam bağımsız bir Türkiye’yi güçlendirmek, en büyük sorumluluğumuzdur. Toprağı alın teriyle yoğuran, emeğiyle bereketi çoğaltan, fedakarlığıyla ülkemize hayat veren tüm çiftçilerimizin 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü kutlu olsun. Bereketiniz daim olsun.”

T.C. TARIM ve ORMAN BAKANLIĞI